lördag 9 april 2011

loppisfynd

Wow vilken fantastiskt dag jag har haft idag! Gick upp tidigt, käkade god frukost och tog sedan yarran (min nya bil) till Tibro för en loppistur. Efter massa goa fynd vände vi tillbaks till Skövde men inte för att stanna, vi åkte vidare till Varnhem och tog en fika på Klostergårdens Café, vaniljbullarna är mumma! Sedan fortsatte vi mot Broddetorp och svängde in till små härliga loppisställen som hade skyltat längs med vägen. Jag hittade mitt livs fynd - en jordglobslampa, jag är hopplöst förälskad i den!

Vår egen loppis som jag med vänner kommer att ha på annandag påsk på Vilhelmsro egendom i Falköping kommer bli otroligt bra.


Här är bara en bråkdel av de fynd jag gjorde!


Förstår ni min enorma lycka?

Nu ska vi på bio!

2 kommentarer:

  1. måste säga att jag blev otroligt sugen på loppis!!kanske rentav svänger förbi på annandag påsk..=)

    SvaraRadera