torsdag 31 maj 2012

företagaren

Just nu är jag inne i ett himla skönt flow där allting bara stämmer och flyter på riktigt bra. Jag är ju min egen chef,  och även om jag jobbar mycket och tempo är tufft med mycket möten, telefon och mail. Massa beslut som ska tas, införsäljningar som ska planeras och genomföras, ekonomi som ska skötas och stämma. Och så klart alla våra uppdrag från våra kunder som ska genomföras med bravur. Så vaknar jag varje dag och är så himla nöjd och glad över min livssituation.

Jag älskar att jobba för min egen skull. Jag älskar att jobba i projekt. Jag älskar att få vara kreativ. Jag älskar utmaningar. Jag älskar att skapa. Jag älskar att leverera.
Jag älskar att driva företag. Det är verkligen mitt JAG.

Mitt i allt offertskrivande och projektpresentationsarbete, får jag nypa mig i armen för att fatta vad det är jag faktiskt sysslar med. Vi har skapat vårt eget arbete och vår egen anställning. Vi tjänar in vår egen lön och säljer in våra egna uppdrag. Det är faktiskt riktigt coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar