onsdag 23 maj 2012

radio och sommarfeelings

I morse var jag och pratade i P4 Skaraborgs morgonprogram, temat var dopkalas med anledning av vår lilla prinsessas dopdag givetvis. Jag bjöd på enkla pysseltips för att göra dopkalaset/namngivningen lite extra piffig. Så himla roligt var det! Skulle lätt vilja vara i radio varje vecka. Trivs!

Eftermiddagen spenderades i min fars nyinköpta Chevrolet. Jag är själv inte så mycket för bilar och motorer, men trivdes ypperligt fint i det nercabade baksätet, med vind i håret och sol i ansiktet. Vi åkte småvägar och tittade på fina hus och ängar. Jag plockade blommor och fick våffla med sylt och grädde i magen. Fin eftermiddag!

Annars väldigt mycket jobb. Jag har nog varje vecka i snart sex veckor sagt "efter denna vecka så lugnar det sig" men det blir inte riktigt så. Men jag älskart och vill absolut inte ha det på något annat sätt! Men nu är datorn nedstängd för dagen och det är dags att ladda datorns batteri så väl som mina egna inför morgondagen.

Här nedan syns en bild av pysselresultatet från radioprogrammet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar